<ایران دربرابر حمله به سوریه ساکت نمی‌نشیند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1272
نویسنده : کامران وزیری
 
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خبر داد که سه نفر از اعضای این کمیسیون به منظور ابلاغ پیام ملت و پارلمان  ایران به مسئولان ارشد کشورهای لبنان و سوریه صبح امروز به این دو کشور سفر کردند تابه آنها آعلام کنند که ایران در برابر حمله نظامی به سوریه ساکت نخواهد نشست. 
 

سید حسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به سفر سه تن از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به لبنان و سوریه اظهارداشت: این سفر امروز صبح به ریاست علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و همراهی فتح الله حسینی و جواد کریمی قدوسی اعضای این کمیسیون آغاز شد.

وی گفت: سفر هیات پارلمانی ابتدا به لبنان انجام می‌شود و اعضای هیات دیدارهایی را با مقامات ارشد این کشور و حزب الله لبنان خواهند داشت. سپس به سوریه سفر خواهند کرد و با مقامات عالی رتبه سوریه دیدار و گفتگو می کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در این گفتگو ها که قرار است پیام ملت و دولت ایران به مقامات دو کشور ابلاغ شود تاکید خواهد شد که ایران با هر نوع دخالت نظامی در هر سطحی از سوی قدرتهای بیگانه به شدت مخالف است و در مقابل این دخالت ها اگر احیانا اقدامی صورت گیرد، ساکت نخواهد نشست و از تمام ظرفیت خود برای مقابله با این دخالت ها استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: پیام ملت ایران این است که ما همچنان از جبهه مقاومت با همه توان دفاع می کنیم و از حقوق ملت فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر قدس حمایت خواهیم کرد و عزم ما در این حمایت محکم تر شده است.

نقوی با اشاره به بهانه آمریکا و غرب مبنی بر استفاده سوریه از سلاح شیمیایی برای حمله به این کشور، گفت: ما این بهانه را واهی می دانیم. آمریکا در حمله به عراق نیز وجود سلاح کشتار جمعی را بهانه قرار داد اما در نهایت بعد از حمله و کشتار تعداد زیادی از مردم این کشور هیچ نشانی از سلاح کشتار جمعی پیدا نکردند. هم اکنون هم همین بهانه را مستمسکی برای حمله به سوریه قرار داده اند در حالی که تولید کننده سلاح شیمیایی خود آنها هستند که این سلاح ها را در دست دوستان خود که معارضان سوری هستند قرار می دهند.

نماینده ورامین گفت: هیات پارلمانی ایران پس از سفر 5 روزه خود، عصر چهارشنبه به ایران باز می‌گردند و گزارش خود از سفر را به رئیس مجلس، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و در صورت صلاح دید هیات رئیسه در اختیار نمایندگان قرار خواهند داد.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
حسین در تاریخ : 1392/6/10/7 - - گفته است :
بنازم به شجاعت ایران وایرانی، یا مهدی ادرکنی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: